Saturday, August 8, 2009

hARi aHAd Ku!

"Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati "
aduhaiiiii.... nape la lagu nih mendayu. Sore c IRWANSYAH ni dah la lemak2 merdu cili padi. Menyanyi lak pepagi buteee.....(mate x bukak pun... hahahah... layan jer tinger...... - hampessh tol.... akakakakak ) lalalalalala...umuummm...uummmuumm... (ikot nyanyiii.......).
alahaiiii.... AHAD...
hadirmu x diundang
pergimu x dihalau
tetap muncul mengikut kiraan waktu
tetap wujud dalam paksi yang hakiki
DAN AKU
agendku tetap berlangsung
TP.!
NOKTAH!!!
~CUTI~
hehehhehh...
iyer ke aku cuti?
dapat ke aku cuti?
cuti ke aku nih?
cuti ke ari nih?
ade istilah cuti ke???
waduhhhh!!!
pening wat pala meeooongggg jer...
(celik mate sebelah)
HAH!!! 2 diaa...
nun dihujung sesuatu yg bertimbun sedang menanti
hahah selonggok jer
adooiiii...
(telentang... ngadah lelangit)
(tatap siling - cantik ukiran.....)
(tp pala x secantik ukiran 2.... dok sibok rolling aktvt ari nih)
ermmm...
1. blah PAGI - wat........
2. tghari - lunch kot.... klu terasa nak ambik lunch....
klu x g lunch ... sbungggg....
3. BREAK
klu rase penat arr..... (tp selalu skippp jer.... huhuhu...sedor2 dah ptg....hope ari nih x wat cam2.....)
4.blah ptg..... g TUT..... (adessshh.. C MOK ade... biar dia g.... aku nak dok kat lopak nih jer.....eemmm... jap lg call MOK bgtau dia... biar dia ganti g.......)
= x g =
lepak kat cafe jer.... layan tenet..... bleh megong2.... ekekkeke...
oowwhhh!!!!
lupe... nak g shopping la...
hehhehe...
cam besshhh jer... (2 pun klu rajinnnnn)
@ X PUNNNNN@
aku balikkkk TIDOOOOO..................
zzzZZZZzzzzzzzZZZZzzzzzzzzZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZzzzzzzzzz
-heheehe.... x punnn on9 ngan BONDA terCHENTAKu...(klu dia free...)
x pun... kaco AYAHANDA terCHENTA....(2 pun klu babahku itu freee)
adeeeiii...
*itu la ari2ku....
sosak!
padat!
semak!
&
mcm lg....
*** TAPI AKU HANYALAH AKU***

No comments:

Post a Comment