Tuesday, August 18, 2009

maU meNITIs!!!





adeeiiiii..
MOKKKK!!!
bleh x nak TUMPANG BAHUUU??
huhuhu......13.... (need u hereee....)
bleh ke??
rase dah nak gugur dah nihhhh......
sumpahhhhh.!!! x tipuuuuu.................
mmg aku nak nangiss....
BYK PERSOALAN yg TIMBULLLL?
adakah aku sombong?
adakah aku jahat?
adakah aku berlagak?
adakah aku suke ambik kesempatan?
adakah aku menyusahkan org???????
YA ALLAH....
entah la....
aku x tau...
HANYA ALLAH saje yg mengetahuiii..
genangan nih dah semakin memberat
juring-juring titisan kian menumpah
hanya saatnyer yg bakal menitiskannyer
dada dah rse sesak...
adesssss....
salahkah aku????
--------------------------- HAKU X TAU ----------------------------
ummii
babahhhh....
adikkk sedeyyyyy
huhuhuhu............
mmg sedey......
mgkin aku x sedar
mgkin aku khilaf
mgkin aku alfa
mgkin aku lalaiiii
tp aku x berniat pun
aku pegang ngan prinsip aku
aku tetap diri aku
aku hanya manusia yg dunianyer kecil jer
duniaku
hanya
syurgaku
familyku
kerjaku
drawingku
opisku
perjalanan yg mmg kuhadkan keluasannyer
wlu perjalananku menyelusuri antartika
wlu sayapku mengepak ke serata andalusia
wlu contenganku merentas benua
tp...
aku hanya tetap dengan
duniaku
kenanganku
denaiku
luahanku
keluhanku
mereka ----- insan2 yg mewarnakan kanvas kosongku -----
amat aku sayangi
amat aku kasihi
amat aku hargai
amat aku tatangi
dengan segala kudrat kecilku
YA ALLAH
ape la yg aku repekkan nih
huhuhuhuu... (lap mukeee jap...........)
teringat selalu wajah kekasihku
saat ku menuai lalu
coba engkau dengarkan
ku tuaikan nada lirik lagu sederhana
ku ceritakan kisah tentang kita
peluklah tubuhku bila engkau rapuh
saat kau mulai terjatuh
ku datang menyelamatkanmu
ini surga kita tiada yang menguasainya
tempat kita bersandar dan bertahta
tenang sayang, ku pasti akan datang
yakinlah aku menjemputmu
jangan menangis, hapus air matamu
yakinlah ku tetap milikmu
tenang sayang, ku tepati janjiku
karna kau wanita terhebat
peluk tubuhku, matilah di pelukanku
biar seluruh jagad raya tahu
tenang sayang, ku sambut engkau datangku
yakin engkau menjemputku
jangan menangis, hapus air matamu
yakinkan ku tetap milikmu
tenang sayang, ku pasti akan datang
yakinlah aku menjemputmu
jangan menangis, hapus air matamu
yakinlah ku tetap milikmu
tenang sayang, ku tepati janjiku
karna kau wanita terhebat
peluk tubuhku, matilah di pelukanku
biar seluruh jagat raya tahu
tenang sayang, ku sambut engkau datang
ku yakin engkau menjemputku
peluk tubuhku, matilah di pelukanku
biar seluruh jagat raya tahukau milikku
@-----;----- dakQIWI a.k.a REN_nyai @}--------;-----

No comments:

Post a Comment