Saturday, September 5, 2009

YA ALLAH....

daTE : 06092009
loCATion : kAMArKU a.k.a port TIDO
mASE : 1009am
suBJek : emPUNYe dIRi & kAWAn
kES : mARAh kan daKQiwi
fELLing : aGAK sEDEY tp mmg sedeY

bleh nak x nanes?????
x leh ek???
tp.... nak nanessssss gak.....uuwwaaaaaaaaaaa......................mmg sedey. nape aku diwat cam 2? nape? salah ke aku? aku rase x salah? sbb aku ade prinsip aku sendiri..... huhuhuhu... plzzz la faham. nape dan kenape aku wat cam 2? aku ade reason aku sendiri. x usah persoalkan kenapa? x perlu tau kenapa? hanya aku sendiri yang tau....... aku sedar siapa diri aku. aku tau sape aku. huhuhuhu..........sedey ar.....mmg aku sedey. terasa? huhuhuhu... mmg aku terasa. kali nih mmg terasa tahap gabannnn...... mybe kesatria baje itam kottt...huhuhuhu dah naek level terasa. kekdg wlu sakit ati tp aku wat bodo jer...... bodo2 pun masih terasa sakitnyerrrrr.......... adeeiiiiiiiiiiiiiiii........ nape la aku ditemukan ngan DIA.....huhuhuu... nape la aku menjadi sahabat dia...................YA ALLAH....... tolonnngggggggggggggg!!!!!!!!!!!! hapuskn rase sakit hati ini....bawalah ia pergi jauh2..... jauh dr hidupku.... jauh dr hatiku...huhuhuhu.........adeeeeiiii...x tau nak cakap camner....... adeesss..... hanya ALLA JER YANG TAU...........

No comments:

Post a Comment