Monday, September 28, 2009

~reUNION~



~~saat yg AKU IDAMkan~~


YA ALLAH bersua jua kite akhirnyer. Merenung wajah2 yg hadir di depan mata. sungguh tidak ku percaya. sume sudah bertukar rupe.... hehhehe... usia menginjak peredaran masa. part yang paling besshhh...yang x tahan 2.....ekekkekke......saiz pun berubah jua.... wakakkaka.... adess.... kekwn ku... rupenyer begini kite ek. sudah bertahun zmn kanak2 ribena kite tinggalkan... sudah berlalu stage anjing ngan kucing kite. sudah berlabuh reality kehidupan kite. ini yang tercatat dlm sejarah hidup kite.....huhuhuhu.... zmn alam persekolahan yang x akan muncul lg. yg kite biaskan dgn pelbgi coretan. pahit manis kite lakarkan bersama.
kekwn yg ade di depan mataku ini sumenyer sudah dewasa. Terpancar riak matang pada wajah masing2. & melihat pasangan mereka aku terpesona. kekwn yg ade depan ku ini rupenyer sudah menjadi insan yg bermakna dlm hidup mereka. ade yg berjaya dlm hidup, ade yg tersungkur dengan permainan takdir. itu adalah adat kehidupan.
~perTEMUan ini~

ade yang hadir ngan family, ade yg hadir solo & ade yg berduet. lahaiiii... ini la perjalanan kite. suasana x usah citer... jpe jer muke mereka.... msg2 trus menjerrrriiiiiit........... adeeeiiiiiii...ekekkekek... trusss pelukkk....kemek pipi gebussssku kena kisss(yg pompuan jer.......)...... uuuuwaaaaaaaaaaaaaa......... sume pakat nanessss...ekekkeke. past sorg...sorg mmg beshhh giler.... mulot msg2 pok pek pok pek pok pek... x henti2 berbunyi.... mcm2 citer yg kuar... mcm kenangan yg terimbas. hehhehhe... lahaiii... mmg kecohhhh....suasana mmg gamat. naseb ar.....ekkekekke.
&

~~mereka amat perihatin~~

wlu dah lame lost contact ngan aku.... tp mereka sume tau. mereka x tye... tp pandangan mereka amat aku fahami. adesss. airmata nih... dan2 tuwun mencurah2... hampesss tol la....aku cube cover line ngan gelak.... huhuhuhuhu.... tp.... bisikn HANIE menyedarkan aku. "bb ISYA..... mmg sumbang iramanyer.... usah bersenandung jika x berdaya...... ". Aduhhhh!!!! aku tenggelam dlm dakapan HANIE. Aku rebah lg.....titisan ini kian mencurah2. Pelukan kejap mereka menyokong aku nan rapuh..... YUP!!! aku kena bangkit wlu bermula dr bertatihhh.... THANKSSS kekwnku... aku amat menghargai. Sungguh bermakna watku....huhuhuhu... adess. aku wat drama laksss.... tp itu lah diriku....
DAH!!!
OK!! tutup buku!!! x mo igat.... :(


-X member 5cRooNIK
ekekekek.... name yg kami ubah...hehhehe... mmg tol la sumenyer cronikkk....
sume - 35 owg yg hyperAKTIF.
hanya ALLAh jer yg tau... betapa aktifnyer sume owg....ekekekke.
penghuni2
KENG HONG, UTHAYA SOORIA, KHAA WEY, SHANARI, LEE HOON, CHENG WENG HOON, HEONG KEONG, ASFARIZAL, FASELINE, LAI LING, POU POU, CHUAN KIT, AH LOK, URMALA, MAFA, KEONG WEI, NORSIAH, HANIE, RISHI, AMIN, TEK LOOI, SIK FAB, LEE MANDY, WAI KUAN, RAJU, MENG C, SUBHATARA, HEONG KEONG, JEFF, PUSPHA, LEE CHUAN, TENG TIAN BEE, LIM LEE, MEI YAT,~aku~
BAK KATE C'gu..... CLASS ROJAK.
hehhehhe......
pantang free.... sume jd kanak2 ribena. bergado, bertekak, bergurau, bermain, berlari.... & mcm2 aktiviti yg melampuiii luar alam pun adeee.. hehehhe... mmg besshhh giler time 2. Bile igat blikkk.... bleh gelakkk terguling2 seseorgggg.
** weiii dakQIWI!!!!....
~~~~adeeeess... cam ku kenal sore itu.~~~~
~~~toleh jer mamat hantu tinggi tersengih... ~~~
>>>>RISHI & ASFARIZAL (geng gadoku....)<<<<<
~spontan aku gelakkk~
weiiii korang dah beruban!!!...
*kureng ler ko!!!
wakakaka... ape lakssss
*mcm ko 2 x tuaaaa
nopeee... aku mude sentiasaaaa
*podaaaahhhh!!!!!!
wakakakakak
~~~~ adesss... jpe2 jer dah gadoooo... mmg kami ditakdirkan bergadooo jer.....~~~~
pot pet pot pet...layan citerrr... namun terselit gak hangin anjing & kucingg kamii...
SERONOKkkk
beshhh
>>>>>>>x tau nak kate nak ner<<<<<<<<
****INSYALLAH LAEN TAUN WAT LAGI*****

No comments:

Post a Comment