Monday, February 15, 2010

~~~ dRku~~~~


SANTAII~~~~...... besshh giler. 3 ari cotiii. cam 3 tauun... mmg layannn jer. Layan TV, layan tenet, layan muzik, layan golekkk.... heheheheheh. Part nih pling beshh... HEAVEEENNN jer. Nak mangunn pye ler malas.... spai Kak Yani tarikkk simuuttt bru mangunnn....hehehehhe.... sori Kak Yani.... adik malas nak mangunnn.... ekekkeke.....adik nak resttt.... adik nak tidooo..... adik x mo wat ape2. Adik nak layan diri.... heheheheh....

Kak Yani di OFFkn dr mmasak. Sape nak mkn? BABAH dan UMMI x ade kat umah. Bekpes, lunch & dinner oder jer dr luarr..... Pakcik Usof, Pakcik Awang & Pakcik Meden x kisahhh... mereka pun ok jerrr....hehehehe... thanks wahai pakcik2ku..... jasa kaliannn adik amat hargaiii... wlu kite tiada talian darah... namun silatulrahim yg kalian hulurkn wat family adik... amat adik hargaiii. Trima kasih byk2. Hanya Allah saje yg mampu membalasnyer....

"HIDUP ADALAH PERJUANGAN" aku harus berjuang. Berjuang demi sebuah kehidupan yang simple bagiku. Tp yg simple itu susah utk aku gapai. Sukar aku langkau. Payah untukku dakap. Aku sering tersadung. Kekdg aku tersalah tingkah. Babah & Ummi adalah TULANG BELAKANGKU.... Abang Long dan Kak Long TIANG SOKONGANKU..... Abang Ngah dan Kak Ngah KEKUATANKU..... Abg Chik & Kak Chik KEYAKINANKU. Mereka KESAYANGANKU. SUNGGUH AKU SAYANG. TIADA TANDINGANNYA DALAM HIDUPKU.

"ChI" SUMBER INSPIRASIKU. Sakit bangunku untuknya. Di saat aku rebah dahulu.... byk mulut mengatakan usahaku akn sia2.... tp aku pekakkan saje, aku butakn tinge, aku kakukn jiwa. Aku gagahkn diri.... aku tatihkn kaki... merangkak, berjalan dan kini aku berlari.... wlu jatuh... aku bgkittt gak... deminyaa.... Klu sia2... aku x spai ke tahap ini. Aku x selega ini. Kini jika ku tolah ke belakang.... ku mampu tersenyum. Wlu x semegah mane..... tp bisa wat aku menafas tenang. Bila ku raba ke leher..... ku ramas cincin yg tergantung mengantikan buah kalung dirantaiku. MAYA..... janji ini akn ku lunaskan. Amanah ini akn aku pertahankn. Mercu tanda ini akn aku jaga sebaik-baiknya. INSYAALLAH itu JANJIKU. Itu TEKADKU. Itu SUMPAHKU.

No comments:

Post a Comment