Wednesday, December 2, 2009

hARi-hARi MEGOONGGGku.....

Smlm aku dah ok. Pale dah x ting tong dah.... bleh mangun.... bleh jln2.... bleh ngadap tv... bleh carik makanan. Ummii wat sup ayam.... hehehheh.... memenuhi permintaan anaknyer yg TERCHENTA nih..... nihhh gara2 ikot idea jAS.... THANKSS JASSS. Huh!!! 2 mangkok aku baham.... ekekke.. mengalahkan pirana. NYUMMMMM2.... sluuurrrppppppp!!... ekekke... hingga ke titisann terakhirrr..... WALAAAAHHHH!!! mmg sedap.


Senin g gak ke opis.... waduuuhhhh kejeku bykkk... bertimmbunnn.... last2 tersangkottt mengadap keje. Adddeeiii!! aku dlm COTIII lerrrr..... huhuhuhu.... cuti ke AKU???? nasib arr... dah rezeki aku cam nihhh.... HIDUPKU ASIK KEJE.... KEJEKU ASIKKAN HIDUPKU... errmmm sesuai norrr ngan diriku.... ekekkekekekke.... x kisah ler labuuuuu... yg pentinggg aku hepi ngan HIDUPKU... aku gumbira ngan CARAKU..... aku bahagia ngan PERJALANANKU.


Errrmmm.... lg 2 ari aku terbang lg.... terbang ke satu destinasi. (TGOK JAM sbil golek2)..... dok conggak detik yg berlalu.... lahaiiiii lambatnyerr.... x saba rasenyer. 13 janji nak tuwun sana.... aku ..... >>>>>:)<<<<<< .... x tau nak ckp camner. Hepi jek. Berdebar pun ade.... ekekke... (adess...... garu palee.....) nih dah masok swingggg megong TAHAP GABAN..... pdg dinding :), pdg mantal :), pdg latop :)..... hehehhe... aiiiseeehhhh parah nihhh.... (tepuk2 dada.....) kunun2 nak kurang nervous.... errmmm... ade ek gaya cam 2.....(garu2 paleee......) ala blur pun ade aku time nihhhh.....wakakakka... adoiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................


Dak MOK asik remind berulangkali.... cotcetcotcetcotcet... mulut2 dia berkicauuu... igatkn 2... igatkn ni.... igatkn brg 2.... igatkn sume ape yg dia kena igatkan.... THANKSSS DAK MOK... tanpamu AKU PINCANG....hehehhehe..... ummi dah mule kuarkan koleksi tazkirah.... huhuhuhu... tadah jer la tinge.... babah dah mule soal siasat....huhuhu..... jwb jer ape yg perlu dijwb..... tetiba aku tingat LAGU MAMAT lakss.....
Duhai bondaaaa duhaiii ayahanda
dengarlah rayuan anakanda
yang jauh dimata
Tanpaku sedari airmataku mengalir
Terdengar ayat suci seruan Takbir
Betapa daku gembira di samping keluarga
Di pagi mulia di Hari Raya
Kan ku sujud di kakimu bila kita bertemu
Kan ku cium tanganmu ku pohon restu
Oh maafkan daku kesalahan diriku
Walau jauh dimata namun kau tak dapat ku lupa
Doaku sepanjang masa agar kau bahagia
Ku pohon restu dari mu oh ayah dan ibu
Agar tercapai citaku membela nasibmu
>>>> BABAH & UMMI TERCINTA<<<<
BUAH HATIKU
INSYAALLAH SELAGI NYAWA DIKANDUNG BADAN.

No comments:

Post a Comment