Sunday, October 25, 2009

aku demam ek????

X berdaya rasa nyer utk ku bangkit…
X berdaya rasa nyer utk ku berjalan
X berdaya rasa nyer utk ku bergerak
Hanya mampu terbaring lesu….
Kelopak mata terasa berat
Bertamu seribu bintang menyapa dikepala
Sejuta meteor melintas di angkasa
Bergerak dalam paksi yg berbeza
Menyatakan rasa getir yg melanda
Meluahkan beban perit yg menyeksa
Aku tahu aku kuat
Aku tahu aku tabah
Akan ku tahan
Akan ku terima
Semoga ia x kekal lama…..
Doa teman2 membakar jiwa
Bisikkan bonda melenyapkan duka
Hembusan ayahanda penawar sengsara
Sapaan saudara pengubat lara

2 comments:

  1. Hye renn!!! tk sehat lak yer....sian ngan nko
    patut ari tu haku masuk room nko tk der...
    makan ubat yer...biar cepat baik....

    ReplyDelete
  2. hehhehe.... adess.. terharu. Thankss awan...insyaalah. Tp skrg dah ok... nih dah start keje....ekekkeke..

    ReplyDelete